Grupul Flamingo International a raportat in perioada ianuarie-august 2007, un volum de vanzari cu peste 400% mai mare fata de aceeasi perioada a anului trecut, pe segmentul televizoarelor LCD.

Cresterea a fost stimulata de scaderea preturilor de la inceputul anului, in special la produsele importate din statele Uniunii Europene, pentru care au fost eliminate taxele vamale, dar si pentru cele importate din tarile din Asia, pentru care taxele vamale au cunoscut, in medie, o reducere de aproximativ 20%.

"Aparitia pe piata a unor modele mai noi si mai performante si scaderea preturilor reprezinta doua dintre cauzele cresterii vanzarilor pentru televizoarele LCD. Totdata, aceasta crestere se datoreaza si schimbarii comportamentului consumatorilor din Romania si orientarii acestora catre produse menite sa imbunatateasca permanent calitatea vietii.”, a declarat directorul executiv Flamingo International, Jiri Rizek.

Grupul Flamingo International estimeaza ca pana la finalul acestui an se va mentine ritmul accelerat de crestere a vanzarilor de televizoare LCD, care vor ajunge la o valoare de cel putin 3-4 ori mai mare comparativ cu cea inregistrata in anul 2006.

Citeste si:

Grupul Flamingo International activeaza pe piata din Romania inca din anul 1994, avand ca principal obiect de activitate comertul de produse IT&C, electronice si electrocasnice, fiind in acest moment al doilea cel mai mare jucator de pe piata de profil.

Grupul Flamingo International include in opereaza o retea de 138 de magazine, cu o suprafata totala de 45.200 metri patrati si are 925 de angajati. La nivel national grupul detine 11 magazine Flanco World, cu o suprafata medie de peste 1.000 de metri patrati fiecare, 48 de magazine Flamingo, cu o suprafata medie de 150 metri patrati si 78 de magazine Flanco, cu suprafete cuprinse intre 250 si 300 metri patrati fiecare.

Din iunie 2005, compania Flamingo International este cotata la Bursa de Valori Bucuresti, devenind astfel prima si singura companie din industrie prezenta pe piata de capital.