Panasonic Romania urmareste sa obtina, in anul financiar aprilie 2007-martie 2008, o cifra de afaceri de 50 milioane euro, de la 46 milioane euro in anul financiar anterior, si tinteste o cota de piata pana la locul intai la vanzarile de camere foto, a declarat managerul de marketing al companiei.

Managerul de marketing al Panasonic Romania, Bogdan Gheorghiu, nu a precizat, insa, care este cota de piata a companiei in acest moment.

Panasonic a lansat, vineri, o noua gama de sase camere foto Lumix, care au ca element de noutate absoluta modul Intelligent Auto, care permite o mai buna stabilizare a imaginii.

Citeste si:

Bogdan Gheorghiu a mentionat ca, in urma lansarii acestei game, compania urmareste o crestere cu 30% a vanzarilor, pana la finele anului fiscal. "Dupa lansarea gamei din primavara, vanzarile noastre au crescut cu 30%, in perioada aprilie -septembrie 2007, iar pentru urmatoarea jumatate de an estimam sa pastram acelasi trend in privinta vanzarilor, dupa lansarea noii game".

Oficialul Panasonic Romania a refuzat sa precizeze valoarea absoluta a vanzarilor.

Cifra de afaceri a Panasonic Romania pentru anul financiar incheiat la 31 martie 2007 a depasit cu 2,31%, estimarile de 45 milioane de euro, ajungand la 46,043 milioane de euro. Reprezentantii companiei estimau, la inceputul anului financiar 2007-2008, o crestere a cifrei de afaceri pe fondul cererii crescute de echipamente electronice, in special a televizoarelor cu plasma si LCD.
Panasonic se afla pe piata din Romania din anul 1991.