Profitul operational al companiei la nivel global a atins 390 milioane dolari si a adus marginea de profit la un nivel de 3,6%, in crestere cu 1,3% fata de anul precedent. "Vanzarile si profitul LG Electronics au inregistrat o crestere fata de anul precedent, datorita operatiunilor stabile derulate la nivelul tuturor diviziilor", au declarat reprezentantii companiei intr-un comunicat.

Compania Mobile Communication a inregistrat vanzari de 2,83 miliarde dolari, cu 4% mai mult fata de anul 2006. Divizia de telefonie a atins recordul in vanzari, cu un total de 21,9 milioane dolari, rezultat datorat cresterii pe pietele in dezvoltare din America Latina, Asia si Orientul Mijlociu. Profitul operational a crescut cu 8,4% fata de anul trecut. Pentru urmatorul trimestru, compania asteapta o crestere a vanzarilor si profitului pentru divizia de telefonie mobila, datorita cresterii cererii sezoniere si pe segmentul de telefoane 3G.

In cazul companiei Digital Display, vanzarile au atins 3,41 miliarde dolari datorate cresterii trimestriale la vanzarile de LCD-uri cu 17% si a vanzarilor trimestriale de plasme cu 21%. Pierderile operationale au fost reduse cu 31 milioane dolari in al treilea trimestru din 2007 fata de trimestrul similar al anului trecut, "ca urmare a imbunatatirilor aduse modulelor PDP care au generat o cerere sezoniera si datorita extinderii liniei de televizoare cu diagonala de 32 inch", au explicat reprezentantii companiei. Pentru al patrulea trimestru al acestui an, compania asteapta o crestere a vanzarilor de LCD-uri cu diagonala de 40 inch si o crestere a popularitatii modelelor full HD.

Vanzarile companiei Digital Media au crescut cu 9,8% in primele trei trimestre din 2007 fata de perioada similara a anului trecut, atingand 1,44 milioane dolari, cifre generate de cresterea pe segmentul de monitoare PC in Coreea si de notebook-uri in celelalte tari. Profitul operational s-a ridicat la 31 milioane dolari, cu 2,2% mai mult fata de anul precedent. In ceea ce priveste produsele IT, compania intentioneaza sa largeasca gama premium pentru a atinge un profit mai ridicat in sezonul urmator.

Citeste si:

Compania Digital Appliance a inregistrat o crestere a vanzarilor cu 11,4% in primele trei trimestre din 2007 fata de perioada similara a anului trecut, ajungand la 2,78 miliarde dolari, dar cu o scadere de 22,7% in al treilea trimestru din 2007 fata de trimestrul similar al anului trecut, pe care compania o pune pe seama cererii sezoniere scazute. Pe piata din Coreea, vanzarile au crescut datorita vanzarilor de produse din gama premium (frigidere cu trei usi si sisteme de climatizare profesionale). Vanzarile ridicate inregistrate pe piata din Statele Unite la masinile de spalat cu tehnologie pe baza de abur au determinat o crestere de 14% pe pietele externe. "Cresterile inregistrate s-au datorat inovatiei si extinderii gamei de produse premium pe pietele dezvoltate cum este cea din Statele Unite", a precizat compania care asteapta o incetinire a ritmului de crestere pe piata din Statele Unite pentru urmatorul trimestru, generata de situatia economica.

Veniturile din vanzari si profitul operational au fost de 6,13 miliarde dolari, respectiv 99 milioane dolari. Profitul recurent si profitul net au crescut cu 1169% fata de anul trecut, ajungand la 417 milioane dolari, respectiv 365 milioane dolari, "datorita castigului de 430 milioane dolari obtinut din participatia la LG.Philips LCD, companie din care LG detine o cota de 37,9%, si, de asemenea, din rezultatele filialelor din intreaga lume", a explicat compania.

LG Electronics, Inc. este lider mondial in furnizarea de produse inovatoare din domeniul electronicii, informatiilor si comunicatiilor. Compania are peste 82.000 de angajati in cele 110 de birouri, care includ 81 de filiale deschise in intreaga lume. Alcatuita din 4 mari divizii: Mobile Communications, Digital Appliance, Digital Display si Digital Media cu vanzari globale de peste 38.5 miliarde USD in 2006, LG Electronics este cel mai mare producator de terminale, aparate de aer conditionat, televizoare cu plasma, sisteme de stocare optica, DVD playere si sisteme home theater de pe piata mondiala.

In Romania LG Electronics se afla pe piata din anul 1990, prin intermediul distribuitorilor autorizati, si din anul 2004 ca LG Electronics Romania. Compania care se axeaza pe segmentul premium de produse electronice, electrocasnice si de telefonie mobila, a avut o cifra de afaceri de 75 de milioane Euro in Romania in anul 2006, si estimeaza o crestere de pana la 100 de milioane Euro pentru 2007 pe piata romaneasca.