Specialistii eMarketer considera ca numarul acestora va creste la 57,1 milioane in 2011, fata de 43,7 milioane, cati erau inregistrati in 2006

“Aceasta crestere a numarului de utilizatorilor de internet foarte bogati este surprinzatoare tinand cont ca gospodariile americane instarite, cu venituri anuale de peste 100.000 dolari, a ramas relativ neschimbat in ultimii sapte ani”, considera Paul Verna, analist eMarketer, autor al raportului Utilizatorii de internet instariti: Cum traiesc bogatii online.

Pentru a ajunge la acest segment de utilizatori cu venituri mari, vanzatorii din mediul online trebuie sa aiba produse de calitate si branduri cunoscute, considera Paul Verna. „In acelasi timp, vanzatorii de produse de lux care se orienteaza in mod treditional catre clientii 'super bogati' ii tintesc cu versiuni mai ieftine ale produselor high-end”, spune Verna.

Cresterea segmentului de utilizatori cu venituri peste 100.000 de dolari este stimulata de faptul ca acestia sunt cei care au adoptat mai devreme noile tehnologii, sustin specialistii eMarketer. „Se lauda ca sunt la curent cu tehnologia, media, moda si directiile societatii”, comenteaza Verna comportamentul acestui segment de utilizatori.

Citeste si:

Atunci cand oamenii instariti sunt in mediul online, isi indreapta atentia catre solutiile de internet banking, cumpara produse de lux, cauta planuri de vacanta si cumpara produse electronice. Specialistii companiei de analiza Forrester Research se asteapta ca vanzarile de produse de lux din Statele Unite sa se tripleze in urmatorii trei ani, crescand de la 2,5 miliarde de dolari anul acesta, pana la 7 miliarde in 2010.

Vanzarile de bijuterii online au reprezentat anul trecut 3,9 procente din totalul de bijuterii comercializate, iar raportul este asteptat sa creasca pana la 8,1 procente in 2010, potrivit Departamentului de Comert din Statele Unite.