Operatorul de telecomunicatii Cosmote Romania isi va extinde reteaua comerciala pana la sfarsitul anului 2007, la 850 de magazine in intreaga tara, in crestere cu 65% fata de anul trecut.

"Cosmote Romania si-a consolidat reteaua nationala de vanzare si distributie, la acest lucru contribuind si achizitia Germanos. Pana la sfarsitul anului 2007, reteaua comerciala a Cosmote va include 850 de magazine in intreaga tara, cu 65% mai mult decat in perioada similara din 2006. Cosmote a extins si numarul punctelor de vanzare a cartelelor preplatite si de reincarcare, de la 12.000 de unitati la sfarsitul anului trecut la de 30.000 de puncte in decembrie 2007", a declarat directorul executiv al Cosmote Romania, Nikolaos Tsolas (foto).

Reteaua comerciala a Cosmote cuprinde magazinele Romtelecom, Germanos, Internity, Cosmote si alti parteneri.

La doi ani de la intrarea pe piata Cosmote are o cota de aproximativ 14%. Cresterea companiei este vizibila in toate domeniile operationale, incluzand acoperirea retelei si calitatea semnalului GSM, reteaua de vanzari si distributie, serviciile post vanzare, produsele, indicatorii de brand, echipa si baza de clienti.

Citeste si:

"Cosmote va ajunge la o acoperire de aproape 98% din populatie si 86% din teritoriu pana la sfarsitul acestui an, devenind astfel operatorul cu cea mai extinsa acoperire a retelei din Romania. Cosmote a finalizat in acest an proiecte importante de infrastructura, precum asigurarea acoperirii in toate statiile de metrou din Bucuresti si in intreaga regiune a Deltei Dunarii", a mai spus Nikolaos Tsolas.

Compania estimeaza ca va atinge, pana la sfarsitul acestui an, un numar total de 1.100 angajati. Compania inregistreaza in prezent peste trei milioane de utilizatori, dintre care aproape doua milioane s-au alaturat intr-un singur an.

Veniturile Cosmote Romania au crescut cu 296% in primele noua luni ale anului, pana la 105,2 milioane euro, iar compania estimeaza ca va inregistra profit net in 2009.

Grupul Cosmote, prezent in cinci tari din Sud Estul Europei (Grecia, Romania, Bulgaria, Albania si Fosta Republica Iugoslava Macedonia, inregistra un total de 14,1 milioane de clienti la sfarsitul lunii septembrie a anului acesta si estimeaza sa depaseasca 15 milioane de clienti in urmatoarele sase luni, devansand termenul anuntat initial, 2009.