Cifra de afaceri inregistrata de Ubisoft Romania estimata pentru 2007 depaseste 41 milioane de lei (11 milioane euro), cu o crestere de 30% fata de cifra de afaceri a anului 2006.

In studioul de la Bucuresti au fost produse anul acesta trei titluri noi printre care: Silent Hunter: Wolves of the Pacific (PC) si Silent Hunter Silent Hunter: Wolves of the Pacific – add-on (PC); Blazing Angels: Secret Missions of WWII pentru PC si consolele de noua generatie: Xbox 360 de la Microsoft si PS3 de la Sony; Chessmaster: Grandmaster Edition pentru PC. Echipele Ubisoft Romania lucreaza in prezent la un nou titlu, marca Tom Clancy’s, care va fi lansat in anul 2008, spune Delen care apreciaza ca jocul va fi “de mare success”.

“Ubisoft va continua sa investeasca in echipamentele necesare pentru a ramane competitivi si in linie cu evolutia noilor tehnologii, astfel incat sa putem oferi angajatilor nostri cele mai bune conditii de munca. In ceea ce priveste distributia si promovarea produselor, vom continua colaborarea cu cei mai importanti retaileri de pe piata din Romania, astfel incat, compania noastra sa ramana in topul preferintelor clientilor sai”, a definit Delen una dintre tintele de anul viitor.

Ubisoft Romania isi propune sa angajeze pana la sfarsitul anului 2008 inca 100 de testeri si peste 50 de persoane dedicate procesului de productie: programatori, artisti grafici, designeri, a spus directorul general.

Citeste si:

“Intrucat in ultimii doi ani societatea noastra s-a marit considerabil, Ubisoft a implementat diverse programe de training atat pentru angajatii noi - care au nevoie de suport in insusirea de noi cunostinte si abilitati necesare pentru buna integrare in echipe - cat si pentru cei cu vechime, intrucat domeniul de activitate este extrem de dinamic si necesita o formare continua”, a spus Delen.

Ubisoft a intrat pe piata din Romania in urma cu 15 ani si are in prezent 480 de angajati.

Jocurile pentru PC detin o cota de 90% din piata totala a jocurilor video din Romania, iar consolele ocupa restul de 10%, in timp ce la nivel mondial consolele au o pondere de circa 75% pe piata de profil.

Piata mondiala a jocurilor video s-ar putea extinde cu 50% in urmatorii patru ani, deoarece se estimeaza ca va atrage si utilizatori neexperimentat