Cu aceasta cifra de afaceri Payzone detine, in prezent, aproximativ 12 - 14% din piata de incarcare electronica pentru telefoanele mobile, care valoreaza in prezent 350 milioane euro.

Incarcarea electronica reprezinta jumatate din totalul incarcarilor de pe piata de telefonie mobila, care este de 700 milioane euro.

Julian Pringle, directorul de dezvoltare pe noile piete si strategie al grupului Payzone, a explicat pentru NewsIn ca grupul urmareste o crestere semnificativa a cotei de piata in Romania in urmatorii ani in special pe segmentele de incarcare electronica si de plata a facturilor. Numarul terminalelor amplasate la partenerii de retail a crescut de aprope trei ori in cursul acestui an in conditiile in care numarul tranzactiilor a crescut de cinci ori.

Citeste si:

Cristina Constantin, directorul de marketing si dezvoltare al Payzone Romania, a explicat ca, in mod normal, prin cresterea numarului de terminale, avansul numarului de tranzactii ar trebui sa se tempereze. Faptul ca s-a intamplat invers demonstreaza eficienta afacerii Payzone in Romania si faptul ca exista o cerere mare din partea clientilor, a adaugat el.

Petros Liolios a estimat investitiile Payzone in Romania in 2008 la 18 milioane euro, in conditiile in care in 2007 investitiile in Romania s-au ridicat la 11,5 milioane euro.

Directorul Payzone Romania a explicat ca deschiderea fiecarui nou punct de vanzare presupune o investitie de aproximativ 1.800 de euro, bani folositi pentru constructie, tehnologie si noi angajari.