Steve Jobs s-a intalnit deja cu oficialii NTT DoCoMo in vederea dezbaterii lansarii iPhone in Japonia, citeaza Wall Street Journal. Semnarea unui contract exclusiv cu reteaua japoneza ar fi o noua rampa de lansare pentru NTT DoCoMo, care intampina dificultati in atragerea de noi clienti, potrivit analistilor din piata.

NTT DoCoMo numara in prezent 53 milioane de abonati si o cota de piata de aproximativ 50%, insa competitorii Softbank si KDDI si-au facut intrarea in piata cu tarife mai reduse, devenind o reala amentinare. Potrivit Wall Street Journal, Apple mai poarta negocieri si cu Softbank, in cazul unui esec cu NTT DoCoMo.

Cotidianul mentioneaza ca Apple vizeaza obtinerea unor cote din vanzarile furnizorului japonez asemanatoare cu procentele asumate din valoarea vanzarilor in Statele Unite, Franta, Marea Britanie si Germania , in care a semnat deja contracte exclusive cu AT&T, Orange, O2 si T-Mobile.

Inca de la lansarea pe piata americana, Apple a vandut pana in prezent peste 1,4 milioane de smartphone-uri iPhone.