“Având în vedere continua dezvoltare a soluţiilor de Internet Banking, am fost fericiţi să aflăm de iniţierea unor premii care să răsplătească cele mai bune soluţii de pe piaţă din acest domeniu. Câştigarea premiului pentru cel mai promiţător serviciu de Internet banking lansat în 2004 a fost o onoare pentru noi, mai ales dacă ne gândim că soluţia TerraBanking a fost lansată în noiembrie 2004 şi creată în totalitate de specialiştii noştri.” a declarat Dorel Vlad, Şef Serviciu, Directia IT şi Comunicaţii ROMEXTERRA BANK.

Serviciul ROMEXTERRA BANK vine în întâmpinarea clienţilor care doresc acces permanent la informaţiile despre conturi şi la serviciile bancare. Clienţii Romexterra Bank îşi vor putea efectua confortabil operaţiunile bancare 24 ore pe zi, 7 zile din 7, beneficiind totodată de suport tehnic între orele 8.00 – 17.00.

La baza acestui proiect a stat necesitatea de a veni în întâmpinarea clienţilor cu un produs apt să ofere servicii bancare de calitate superioară accesibile intr-o interfata foarte prietenoasa.

În competiţia pentru acest premiu, au intrat 13 bănci importante. Evaluarea s-a făcut pe seama unor criterii strict obiective (serviciile oferite, gradul de securizare, costurile şi avantajele clientilor, volumul mediu tranzacţionat, numărul de utilizatori) cuprinse într-o grilă care a fost transmisă băncilor care au funcţional un serviciu de Internet-Banking.

„O recunoaştere de excepţie a unui produs de excepţie, dezvoltat in-house de către o echipă de profesionisti care a dorit să demonstreze ce poate, prin pasiune şi multă muncă, şi ale cărei eforturi au fost recunoscute prin decernarea unui premiu binemeritat!” a mai spus Dorel Vlad, Şef Serviciu, Directia IT şi Comunicaţii ROMEXTERRA BANK.