Oficialul, cunoscut pentru deschiderea noilor piete pentru consumatori, este de parere ca industria de retail se confrunta cu noi provocari, chiar daca oportunitatile inca exista. Dunstone este de parere ca magazinele sale nu aduc profit decat dupa orele 16:50.

“Astfel, ca provocarea pentru noi este cum sa facem bani cand dormim. De aceea, sunt linistit stiind ca cinci milioane de consumatori platesc prin debit direct (pentru servicii mobile) pe luna”, a spus Dunstone.

Copiii si adolescentii sunt clientii cheie pentru lantul sau de retail, considera Dunstone, care este de parere ca acestia pot impune mai usor utilizarea telefonului mobil in familie.

“Copii isi doresc laptopuri pentru ca vor acces la retele de socializare online. Acestia iubesc telefoanele mobile pentru ca le ofera intimitatea in fata parintilor. Laptopurile le ofera aceleasi avantaje. De aceea, ne gandim la o modalitate de a subventiona laptopurile, care ar putea deveni o arie in crestere pentru noi”, a mai spus Dunstone.