Apple a fost desemnat brand-ul cu cel mai mare impact asupra consumatorilor din intreaga lume, iar Microsoft si brandul national al SUA sunt pe lista celor care au nevoie sa fie schimbate, potrivit unui studiu realizat de publicatia electronica Brandchannel.com pe 2.000 de respondenti, intre 24 februarie si 9 martie.
Cercetarea oraganizata de publicatia electronica le cerea respondetilor sa identifice marcile cu cel mai mare impact asupra vietii fiecaruia si sa explice cum le influenteaza acestea comportamentul si perspectivele asupra lumii si nu tine cont de valoarea financiara a brandului.

Apple a obtinut cele mai multe voturi in sase categorii, printre care brandul cel mai inspirator si cel fara care nu se poate trai.

“Apple a castigat cu siguranta inimile si mintile conducand cele mai multe dintre categorii. Altele, printre care si brandul national al Statelor Unite, au mare nevoie de ajutor pentru rebranding, potrivit cititorilor nostri”, a declarat editorul publicatiei, Jim Thompson.

Microsoft si Google sunt alte branduri din industria IT care s-au regasit printre alegerile respondetilor.
Microsoft, gigantul producator de software din Redmont, a obtinut pozitia a doua la categoria branduri care, daca ar fi aparut acum 100 de ani, ar fi revolutionat lumea, cu 10,4% din voturi. Compania se afla, insa, pe primul loc in categoria marcilor cu care nu sunt de acord cititorii si a fost nominalizata si in topul celor care trebuie sa treaca printr-un proces de rebranding.

Google s-a apropiat mai putin de podiumul preferintelor cititorilor de la Brandchannel.com, obtinand doua locuri patru, la categoria marcilor fara care nu se poate trai, respectiv la categoria brandurilor inspiratoare, si doua locuri trei, pentru brandul care, daca ar fi aparut acum 100 de ani, ar fi revolutionat lumea, respectiv pentru brandul langa care ar sta la o petrecere 3,7% dintre cei 2.000 de respondenti.

Peste 19% dintre cei care au raspuns sondajului considera ca nu exista un brand cu adevarat ecologic, in ciuda campaniilor puse la cale de companii.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri