"In cateva luni ne propunem sa atingem 8% vanzari pe credit, din cifra de afaceri a celor doua magazine online PCfun si Electrofun", a declarat Madalin Durca, dupa ce a anuntat lansarea serviciului de creditare Cnet, un serviciu 100% online, oferit in parteneriat cu Cetelem IFN.

Potrivit reprezentantilor companiei, serviciul de creditare online se adreseaza persoanelor fizice si are ca scop cresterea confortului utilizatorilor de Internet prin accesul imediat la un credit, fara vizite la consultanti si cu rate fixe pe toata durata contractului. Completarea formularului de solicitare dureaza aproximativ 10 minute, iar raspunsul se primeste imediat.

"Prin parteneriatul cu Cetelem am incercat sa reducem durata si procesul de obtinere a unui credit cu pana la 80%. Ratele inca nu se pot plati cu cardul (n.r.: se platesc la birourile Cetelem din toata tara), insa avem in perspectiva si acest lucru. Cred ca vanzarea prin credit nu era foarte bine valorificata de catre magazinele noastre, pentru ca un consumator online cauta in primul rand sa simplifice procesul de achizitie, insa nici nu aveam alternative viabile”, a adaugat Durca.

Conditiile de acordare a creditului online sunt foarte flexibile, adresandu-se unui segment de public cat mai larg, solicitantii de credit online putand fi pensionari sau salariati, persoane care realizeaza venituri din profesii liberale, cu o vechime la locul de munca de minim trei luni. Clientul care doreste sa acceseze un astfel de credit nu este conditionat de programul de lucru al insitutiilor, intrucat aplicatia se depune online, si beneficiaza de asistenta telefonica sau prin e-mail din partea reprezentantilor Cetelem, potrivit lui Madalin Durca.

Acesta nu este primul serviciu de creditare oferit de FitDistribution. In 2006, compania a mai lansat un instrument de creditare, Click&Credit, impreuna cu Raiffeisen Bank.

"Cel lansat in 2006 era mai mult pentru mediul offline iar consumatorii nu erau obisnuiti cu acest mod de achizitie. In plus acum timpul in care clientul primeste raspunsul este unul foarte scurt, iar completarea formularului de solicitare durează aproximativ 10 minute", a comparat Madalin Durca cele doua produse de creditare.

Citeste si:

Magazinele online PCfun si ElectroFun vizeaza sa atinga anul acesta o cifra totala de afaceri de 15 milioane dolari, estimand valoarea pietei romanesti de comert online la 275 milioane dolari.

PCfun.ro, ce activeaza in domeniul produselor IT, electronice si telefoanelor GSM, a inregistrat in 2007 o crestere a cifrei de afaceri de 2,5 ori fata de anul anterior si estimeaza pentru anul 2008 o cota de piata de 5%.

In 2007, totalul comezilor primite din Capitala au fost de 31%, aceasta fiind urmata de Transilvania cu 18%, Moldova si Muntenia, fiecare cu aproximativ 16%.

PCfun.ro a fost lansat la mijlocul anului 2006 si acopera produse din domeniul tehnologiei informatiei si electronice, printre brandurile comercializate numarandu-se: Acer, Asrock, Asus, A-Data, Biostar, Canon, Compro, Dell, Fujitsu-Siemens, Microsoft, Sony Ericsson, Toshiba si altele.

ElectroFun.ro a fost lansat la inceputul lunii octombrie 2007, fiind de asemenea operat de catre compania Fit Distribution. Printre partenerii magazinului se numara: AEG, Arctic, Beko, Braun, Chicco, Electrolux, Indesit, Kenwood, Panasonic, Philips, Rohnson, Rowenta, Samsung, Whirlpool, Zanussi si altii.