Noul iPhone va beneficia de viteza mai mare de conexiune, de servicii imbunatatite de navigare si, totodata, se asteapta ca acesta sa fie cel mai performant telefon mobil din istorie, care sa propulseze Apple pe pietele internationale.

Pana in momentul de fata, Apple a lansat iPhone in doar sase tari, si anume Statele Unite, Marea Britanie, Franta, Germania, Austria si Irlanda. Insa parteneriatele facute cu furnizorii de Internet din intreaga lume vor determina, pana la sfarsitul anului in curs, lansarea iPhone-ului in 64 de noi tari.

Primul model de iPhone s-a incadrat pe piata americana la categoria de smartphone-uri, care include o serie de servicii de inalta tehnologie, printre care navigarea pe Internet sau accesul la e-mail.

Smartphone-ul celor de la Apple ocupa a doua pozitie in Statele Unite, cu 19% din piata, clasandu-se inaintea gadgetului celor de la Palm si dupa modelul BlackBerry al RIM, care detin 13 si, respectiv, 44% din piata, potrivit unui studiu realizat de IDC.

Conform ultimelor studii de piata efectuate, Apple a vandut pana acum aproximativ 4 milioane de iPhone-uri in intreaga lume, iar analistii estimeaza ca vanzarile vor ajunge la sfarsitul trimestrului care se incheie pe 30 iunie la 1,7 milioane de iPhone-uri vandute.

Citeste si:

Obiectivul companiei este de a vinde pana la sfarsitul lui 2008 circa 10 milioane de unitati mobile, iar Apple se va ajuta pentru indeplinirea acestui deziderat de intrarea pe piata europeana, in Italia, Spania sau in Tarile Scandinave, dar si in alte zone, precum Australia sau Uruguay, relateaza Business Week.

Totodata, Apple ar putea sa vanda pana la sfarsitul lui 2009, aproximativ 40 de milioane de unitati de telefoane mobile, dupa cum estimeaza analistii, ceea ce ar insemna ca numarul utilizatorilor de iPhone il va depasi pe al celor de BlackBerry, care are circa 20 de milioane de abonati.

Datorita cifrelor preconizate, dar si extinderii brandului si portofoliului de produse este posibil ca iPhone sa faca din compania Apple un jucator de talie mondiala al pietei de smartphone.

In plus, cererea mare de iPhone-uri in tarile unde produsul nu este disponibil pentru moment, va creste nivelul companiei pe piata globala, conchide Business Week.