“Pe langa tinta de vanzari, celalalt target la fel de important este ca in 2 ani de zile sa devenim nr. 1 in vanzarile de produse Apple, atat in prin “Ideea”, cat si prin Diverta”, au declarat reprezentantii companiei.

Compania estimeaza afaceri de un milion de euro din primul magazin deschis ieri in Bucuresti in incinta centrului comercial Plaza Romania printr-o investitie de 100.000 de euro.

Anul viitor Diverta va mai deschide cinci magazine “Ideea” in principalele orase din Romania.

“Ne propunem, prin strategia de dezvoltare a noului brand, sa deschidem intr-un an cinci magazine, in Bucuresti, Brasov, Constanta, Iasi si Timisoara, in cele mai importante centre comerciale. Dupa magazinul deschis deja in Bucuresti, urmatorul va fi deschis tot in Capitala la inceputul anului 2009 si abia la jumatatea anului viitor vom extinde proiectul in locatiile amintite”, a declarat Dan Rosu, CEO Diverta.

Citeste si:

Clientii au la dispozitie in noul magazin produse precum telefonul iPhone 3G, MacBook Air, media playere iPod de ultima generatie, sisteme notebook sau desktop Mac, precum si numeroase accesorii Apple.

"Am creat un parteneriat cu I.R.I.S, reprezentantul Apple autorizat in Romania, si ne propunem, prin strategia de dezvoltare a noului brand, sa deschidem intr-un an cinci magazine, in Bucuresti, Brasov, Constanta, Iasi si Timisoara, in cele mai importante centre comerciale. Dupa magazinul deschis deja in Bucuresti, in Plaza Mall, urmatorul va fi inaugurat tot in Capitala, la inceputul lui 2009, si de abia la jumatatea anului viitor vom extinde proiectul in locatiile amintite", a mai spus directorul executiv al Diverta.

Integrated Romanian Information System (I.R.I.S.) este o companie privata fondata in anul 1994 si face parte din grupul international de companii MDS Group incepand cu anul 1998. I.R.I.S. este unic distribuitor al produselor Apple Inc. In Romania, devenind furnizor important de hardware, software si solutii integrate.

Diverta face parte din grupul RTC, inregistrand anul trecut o cifra de afaceri de 46,5 milioane euro, mai mare cu 20% fata de 2006, si intentioneaza sa pastreze acelasi ritm de crestere si in 2008, cand vizeaza afaceri de peste 56 de milioane de euro. Potrivit reprezentantilor companiei, vanzarile de carte reprezinta 30% din cifra de afaceri, produsele IT - 15%, restul fiind dat de produsele de papetarie, de produselor media etc.