Dupa doua saptamani de teasing cu reclamele care ii au ca protagonisti pe Bill Gates si Jerry Seinfeld, Microsoft a lansat inca trei spoturi, care ataca in mod direct campaniile anterioare promovate de Apple, unde produsele Mac erau prezentate ca fiind de ultima generatie, in pas cu moda actuala, iar pe cele Windows ca niste echipamente desuete.

Noua reclama incepe cu prezentarea unui designer de software de la Microsoft care se adreseaza publicului astfel: “Buna ziua, sunt un PC si m-am nascut in urma unui stereotip” (“Hello, I'm a PC and I've been made into stereotype”).

Protagonistul celor trei reclame publicitare este Sean Siler, angajat al companiei Microsoft.

Reclamele se desfasoara printr-o insiruire de secvente in care utilizatorii computerelor Microsoft se prezinta pe sine, spunand exact cu ce se ocupa si facand afirmatia generala “I'm a PC”. Personajele spoturilor Microsoft sunt oameni simpli, care practica avocatura sau care sunt celebritati (cum este cazul Evei Longoria) sau care au ocupatii diverse: pescari, scufundatori, creatori de moda etc.

Citeste si:

Scopul celor trei spoturi este de a demonstra diversitatea utilizatorilor Windows, dupa cum declara David Webster, general manager al strategiei de brand si marketing Microsoft.

“Competitorul nostru v-a facut sa credeti ca PC-urile nu sunt interesante si ca oamenii interesanti nu folosesc produsele noastre. De aceea, Microsoft a trebuit sa faca cativa pasi inapoi si sa prezinte lumii adevarul despre brandul nostru”, afirma acesta.

In plus, Microsoft se va folosi de materialele primite de la consumatori (in care acestia se vor prezenta ca fiind PC-uri) sub anumite forme, incluzand imagini foto sau videoclipuri, si le va incarca pe site-ul companiei, dupa cum arata USA Today.