Prin reinnoirea acordului de parteneriat, Sony isi va continua asocierea cu cel mai prestigios club de fotbal din Europa, parteneriat ce a inceput in 2006.

“Ne face placere sa anuntam continuarea acordului de sponsorizare cu Liga Campionilor Europeni la Fotbal. UEFA constituie pentru Sony modalitatea ideala de a demonstra integral posibilitatile produselor noastre HD, si in special noua tehnologie 200Hz Motionflow™ a modelelor BRAVIA, proiectata special pentru a facilita vizionarea emisiunilor sportive si a le reda cu si mai mare acuratete”, a declarat Ben Moore, Vice Presedinte, Marketing Communications, Sony Europe.

Sony Europe este al doilea dintre cei sase sponsori oficiali ai Ligii Campionilor Europeni la Fotbal pentru care UEFA anunta prelungirea acordului de parteneriat pentru perioada 2009 – 2012.

Citeste si:

TEAM Marketing AG este partenerul exclusiv al UEFA pentru Liga Campionilor Europeni la Fotbal.

In Europa, Sony a inregistrat vanzari consolidate de 12,73 miliarde euro (2.328 miliarde yeni) pentru anul fiscal care s-a incheiat la 31 martie 2008. Sony Europa, cu sediul central la Sony Center am Potsdamer Platz din Berlin, este responsabila pentru afacerile cu produse electronice din Europa si a inregistrat vanzari consolidate de 9,55 miliarde de euro pentru aceeasi perioada.