"Piata de proiectoare din Romania continua sa manifeste o rata de adoptie crescuta, atat pe segmentul business, cat si in zona consumer, unde se inregistreaza un interes tot mai mare pentru vizualizarea pe ecrane mari si pentru experiente home cinema autentice. Astfel, pentru anul 2008 mizam in continuare pe atingerea unei cote de piata de 25% pe acest segment", a declarat Simona Decuseara (foto), National Sales&Marketing Manager Epson Romania.

Epson detine cea mai mare cota de piata in domeniul proiectoarelor din anul 2001 la nivel global si din anul 2003 in EMEA (Europa, Orientul Mijlociu si Africa).

Vanzarile Epson au inregistrat o crestere constanta in anul 2008, culminand in trimestrul al treilea cu preluarea primei pozitii pe piata proiectoarelor, atat din punctul de vedere al numarului de unitati vandute, cat si al veniturilor obtinute din vanzarea acestora.

Cota de piata atinsa de Epson in aceasta perioada a fost de 28%, ceea ce reprezinta o crestere cu 18% fata de aceeasi peioada a anului 2007. De altfel, din punct de vedere valoric, Epson s-a clasat pe prima pozitie a pietei proiectoarelor si in al doilea trimestru al anului curent, cand a inregistrat o cota de piata de 22%.

Gama actuala de proiectoare Epson include modele adresate utilizatorilor din mediul business si mediilor de lucru profesionale, mediului educational, precum si segmentului consumer.

Citeste si:

La obtinerea rezultatelor din trimestrul al treilea 2008 au contribuit veniturile obtinute pentru modelele home cinema, dar si vanzarile modelelor adresate mediului educational care au adus, in premiera, proiectii cu diagonala mare de la distante de proiectare foarte mici, de 60cm.

Volumul vanzarilor de proiectoare a crescut cu 12% in trimestrul al treilea al anului curent fata de vanzarile obtinute in trimestrul precedent. Valoarea echipamentelor vandute in aceasta perioada a inregistrat o majorare cu 24,01% comparativ cu rezultatele trimestrului precedent.

Comparativ cu acelasi trimestru al anului precedent, volumul vanzarilor din trimestrul trei al anului 2008 a inregistrat o crestere cu 185%, iar valoarea vanzarilor s-a apreciat de aproximativ trei ori, cu 198,22%. In plus, luand ca referinta anul 2007, cota de piata obtinuta de Epson in acelasi interval al anului 2008 a inregistrat o majorare de 7 procente.

In ceea ce priveste planurile pentru perioada urmatoare, Epson isi va concentra atentia pe dezvoltarea anumitor segmente cu potential precum cel al produselor dedicate mediului educational si home cinema, zona in care Epson ofera cea mai mare perioada de garantie a lampii dintre modele existente in piata.