Comparativ, in 2007, britanicii au facut cumparaturi in bani si bonuri cadou in valoare de 84 de milioane de lire sterline (88 milioane euro).

Acest lucru se datoreaza, in parte, si satisfactiei pe care o au consumatorii in ceea ce priveste mediul de achizitie online.

Cand vine vorba de shopping pe Internet, retailerii online sunt mult mai apreciati de catre clientii lor.

Potrivit studiului pus in discutie, la care a participat un numar de 7.000 de clienti din cele mai importante 30 de site-uri de retail din Marea Britanie, nivelul de satisfactie al consumatorului a cunoscut o crestere procentuala de 1% pe an, ca urmare a functionalitatii ce caracterizeaza cumparaturile efectuate pe Internet, dar si datorita preturilor produselor comercializate.

Citeste si:

In prezent, rata satisfactiei la nivelul cumparatorilor a ajuns la 67%, fata de anul trecut, cand era de 66%.

Cercetarea, realizata in perioada 28 noiembrie – 15 decembrie, a stabilit faptul ca site-urile Play.com si Amazon UK se afla in topul preferintelor consumatorilor in ceea ce priveste satisfactia pe care au acestia fata de modul in care isi desfasoara sesiunile de shopping pe Internet. eBay UK, Apple iTunes UK si Screwfix Direct se claseaza pe a doua pozitie si, respectiv, a treia si a patra.

Craciunul este un moment crucial pentru retailerii online, mai ales pentru ca acestia, spre deosebire de concurentii lor traditionali, ar trebui sa vanda chiar si in aceasta zi.