In ciuda supraproductiei, a eroziunilor puternice de pret si a crizei economice mondiale care a afectat industria memoriilor, Kingston a reusit sa isi extinda cota de piata atat pe segmentul DRAM, cat si pe segmenul memoriilor Flash.

Vanzarile mondiale inregistrate de companie s-au cifrat la 4 miliarde dolari, in scadere cu 500 milioane dolari fata de nivelul record atins in 2007.

"Kingston, asemeni competitorilor sai, a resimtit scaderea industriei si saturatia pietei din anul 2008", a declarat John Tu, co-fondator Kingston.

"Cu toate acestea, datorita resurselor financiare solide de care dispunem, am reusit sa ne pastram dinamismul si flexibilitatea, adaptandu-ne permanent conditiilor schimbatoare de piata. Ne consideram norocosi ca ne aflam intr-o pozitie sigura, avand in vedere starea actuala a economiei", adauga Tu.

In ciuda scaderii cifrei de afaceri, Kingston a raportat cresteri substantiale ale volumului pe toate segmentele de produs: memorii Flash, memorii Branded, memorii ValueRAM si HyperX pentru gameri si entuziasti. Kingston a atins pentru prima data cifra de un miliard dolari in 1995, ajungand la 2 miliarde dolari in 2004 si 3 miliarde dolari in 2005.