GoShopping.com, companie americana ce detine portalul cu acelasi nume, se va lansa in Romania urmarind o cota de 50% din piata de cumparaturi online pana la sfarsitul anului 2009.

GoShopping.com este un domeniu cu 12 ani vechime si valoareaza 2 milioane dolari. Compania americana anunta cu acest prilej ca va investi 5 milioane dolari in piata din Uniunea Europeana, unde se va lansa in cursul acestui an. Cu o mare varietate de categorii, dar si cu posibilitatea de inscriere imediata a 4.000 de produse odata, precum si cu o rata mare de conversie a vizitatorilor in cumparatori, GoShopping.com listeaza gratuit orice magazin online si orice produs.

Odata cu lansarea in Romania, portalul GoShopping.com urmareste inscrierea celor mai importante magazine online romanesti, precum si crearea unui sistem avansat de comparare a preturilor specific pietei din Romania.

“Avand ca tinta aproximativ 80.000 vizitatori unici pe zi pana la finele anului si intre 300 si 400 de shopuri online inscrise, GoShopping.com are toate sansele sa devina cel mai mare mall online din Romania”, spune William Sparring, Director Executiv GoShopping.com SUA.

“Detinand unul dintre primele 5 locuri in ceea ce priveste cresterea activitatii pe Internet, piata din Romania prezinta o mare atractivitate pentru noi. GoShopping.com intentioneaza ca, pana la sfarsitul anului, sa se lanseze si pe pietele din Marea Britanie, Germania si Franta”, spune directorul executiv al companiei, referitor la decizia companiei de a se lansa pe piata romaneasca.

Domeniul s-a relansat in SUA la inceputul lui ianuarie anul curent si a listat numai in prima luna de la relansare, doar in Statele Unite, un numar de 4.000 de magazine online, cu o diversitate de 2.000 de categorii de produse. In total, numarul produselor listate pe portalul de cumparaturi se ridica la 40.000.

Pe piata americana, portalul de cumparaturi numara in portofoliul sau branduri internationale, precum Apple, Banana Republic, Samsung, Microsoft, Sony, Canon, Umbro, Epson si multe altele.

In Romania, GoShopping.com urmareste sa aduca pe site-ul sau marcile locale, atragand in acelasi timp si marcile internationale comercializate pe Internet.

“Portalul doreste ca in primul an de la relansare sa isi insuseasca o cota de cel putin 20% din piata din Statele Unite si aproximativ 20-30% din piata Uniunii Europene”, spune reprezentantul companiei.

Ca si portal de comparatii online, GoShopping.com ofera vizitatorilor posibilitatea de a compara preturile pentru un anumit produs, pentru ca acelasi bun poate fi comercializat de foarte multe magazine online la preturi diferite. Astfel, cumparatorul poate, pe baza unei comparatii ce include mai multe criterii cum ar fi calitate, marca, pret, conditii de livrare, modalitati de plata, sa ia cea mai buna decizie pentru el in momentul achizitionarii unui anumit produs.

GoShopping.com este o companie cu activitate exclusiv online cu sediul principal in Miami, Florida. Este inscris in SUA din anul 1996 si include categorii extrem de variate si game de produse de la electronice, electrocasnice, carti, jucarii, birotica si papetarie, produse cosmetice, haine, mancaruri si vinuri, bijuterii etc.