Majoritatea furnizorilor de solutii IT isi incurajeaza angajatii sa creeze blog-uri pentru a facilita interactiunea cu clientii si pentru a oferi companiei o imagine mai putin impersonala. Pana acum, putini au fost managerii IT care sa discute pe blog-uri pe marginea marilor probleme care framanta lumea IT-ului, pornind de la interviuri cu mari vendori de pe piata sau de la diverse studii. "In mod cert exista o anumita presiune asupra managerilor, presiune care ii determina sa relationeze cu clientii. Daca doar cativa dintre ei ar initia blog-uri, puteti fi convinsi ca ar avea un public numeros. Eu, cel putin, m-as inscrie in mod singur pe un astfel de blog", a declarat Tim Bray, director de tehnologii Web la Sun Microsystems Inc. Intre managerii IT care tin un astfel de jurnal online se numara si Alex Scoble, manager IT din cadrul firmei de avocatura Tomlinson Zisko LLP, cu sediul in Palo Alto, California. Scoble a declarat ca majoritatea discutiilor de pe blog-ul initiat de el vizeaza chestiunile de ordin tehnic. In plus, jurnalul online infiintat de el in urma cu 18 luni a constituit o buna metoda de consiliere si analiza a muncii sale prin prisma feed-back-ului primit de la cititori, a mai adaugat Scoble. Acestei perspective i se adauga cea personala: "Daca pot ajuta oamenii cu experienta dobandita, e suficient", a incheiat Scoble.