Altex continua planurile de dezvoltare teritoriala si urmeaza sa mai deschida un nou magazin, la sfarsitul acestei saptamani, in Cluj Napoca.
Suprafata comerciala a noului magazin din Cluj Napoca este de peste 1.100 mp, iar gama expusa cuprinde 10.000 de produse electronice, electrocasnice, IT, comunicatii si multimedia.

"Cluj Napoca este unul dintre cele mai importante orase pentru Altex. Suntem prezenti in Cluj de mai bine de 10 ani", a declarat Cristian Moanta, director marketing si vanzari al companiei.

"Noul magazin a insemnat crearea de noi locuri de munca iar costurile de investitii necesare deschiderii, asemenea tuturor celorlalte costuri ale companiei, au fost optimizate in aceasta perioada. Putem spune ca nu am avut un cost de investitie in cazul acestui nou magazin, contand pe preluarea unui spatiu deja amenjat", adauga Moanta.

In general, investitia intr-un magazin Altex se ridica la 500.000 euro.

Deschiderea noului magazin se face in cadrul unei colaborari Altex Romania – Billa. Parteneriatul dintre cele doua companii a inceput in urma cu cativa ani, acestea dezvoltand proiecte comune si in orase precum Craiova, Ploiesti, Galati.

Altex este prezent in municipiul Cluj Napoca prin magazinele Altex Iulius Mall, Altex Galeria Real, Media Galaxy Polus si acum Altex Billa.

Cu 50 de magazine deschise pe teritoriul intregii tari, Altex isi continua strategia de dezvoltare la nivel teritorial. Obiectivele de dezvoltare ale companiei vizeaza oferirea de magazine cu suprafete de expunere de aproximtiv 1.500 mp in cadrul zonelor comerciale.

Noul magazin Altex va fi deschis publicului vineri, 28 august 2009, la ora 8 00.

Saptamana trecuta, Altex a inaugurat un nou magazin la Satu Mare.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri