Producatorul de instrumente tehnologice IBM a lansat propria versiune a serviciului de email dedicat companiilor, intr-o mutare prin care va concura cu pachetul de instrumente al Google, scrie Wall Street Journal.

IBM a anuntat ca serviciul LotusLive iNotes include email, calendar si agenta si este dedicat angajatilor care "nu au nevoie de toate functiile unui program de email complet sau pentru angajatii care in prezent nu au acces la email-ul companiei.

"Poate fi considerat foarte competitiv atat din punct de vedere al functiilor cat si din punct de vedere al pretului", a declarat vice presedintele serviciului de colaborare online, Sean Poulley.

Furnizarea online de email si alte astfel de instrumente fac parte din strategia Google de a oferi servicii catre companii si agentii guvernamentale.

Google a pornit aceasta tendinta oferind cautari si ale servicii gratuite catre consumatori, dar in ultimii ani a inceput sa vanda Google Apps catre companii si agentii. De asemenea, Microsoft a inceput testarea propriei versiuni online de instrumente, Office Web Apps, desi aceasta nu include un serviciu de conectare la email.

In prezent se pune accentul pe programe prin care datele si instrumentele sunt stocate si accesate online, incercandu-se sa se inlocuiasca stocarea fizica.

"Serviciul de email lansat de IBM are un pret destul de agresiv fiind mai mic de trei dolari pe luna", considera Poulley. Pretul Google pentru serviciul Google Apps este de 50 dolari de utilizator per an.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri