"Pornind de la sloganul nostru, Din curtea ASE-ului la Bursa din New York, devine limpede care a fost punctul de pornire al Evo Xperience. Prima varianta de program, dedicata pe atunci doar evidentei contabile si a stocurilor, a fost conceputa cu dorinta de a castiga Sesiunea de Comunicari Stiintifice pe tema "Solutii Contabile" din cadrul Academiei de Studii Economice", povesteste Razvan Vasile, managing director Evo Xperience Software, cea mai noua companie din grup, care ofera servicii si produse din domeniul software.

Printre solutiile de business pe care le ofera aceasta ramura a grupului se numara cele adresate unor domenii ca productia, retailul, comertul, distributia, importul sau serviciile. EvoXp este un produs dedicat microintreprinderilor, iar SoftOne ERP are ca target IMM-urile si intreprinderile mari de nivel corporate.

Implementarea solutiei SoftOne ERP ofera unei companii functionalitati pentru organizarea si controlul afacerii, ofera control financiar, precum si un management al contractelor, proiectelor, magaziilor, resurselor, a directiilor si proceselor de afaceri, toate acestea strict controlate si coordonate printr-un sistem de management al aprobarilor, alerte, prohibitii si calendare de activitati.

Evo Xperience a lansat in Romania Soft1CRM, o solutie destinata managementului relatiei cu clientii. Aceasta solutie de tip CRM ajuta companiile constiente de realitatea economica a perioadei actuale sa aiba acces rapid la informatii centralizate.

"Cifra de afaceri a grupului nostru de firme s-a situat in 2008 undeva in jurul valorii de 650.000 euro insa in 2009, datorita semnarii contractului de reprezentare ca partener oficial in Romania pentru localizarea solutiilor SoftOne, se asteapta o crestere semnificativa a acesteia. Pentru 2010 de exemplu, estimam un avans de minim 250% comparativ cu 2009. Rata profitului in companiile de software, implicit si la Evo Xperience, este destul de ridicata deoarece se ofera servicii. Principala cheltuiala este cea salariala. Structura noastra de personal include departamentele de R&D, consultanta/implementare, suport, marketing, vanzari, administrativ si conducere", spune Vasile.

In plus, potrivit acestuia, evolutia vanzarilor Evo si SoftOne va avea o dinamica, un trend 100% crescator, chiar si in conditiile economice actuale. Criza cerne companiile, obliga la productivitate si decenta in business, creaza noi lideri, reaseaza pietele intr-o ordine normala, fireasca, arata el.

"Evo Xperience, insa, se bazeaza pe faptul ca orice firma care vrea sa supravietuiasca in aceasta perioada este nevoita sa investeasca in solutii care sa-i usureze activitatea, implicit in solutii ERP."

In acest moment, proportia intre solutiile furnizate de Evo Xperience este de 60% in favoarea SoftOne.

"Eu cred ca aceasta proportie va suferi transformari serioase in viitoarele decade, in sensul in care procentul va creste pe acest segment si va ajunge undeva la aproximativ 75% din totalul afacerilor companiei", afirma managing director-ul companiei.

Compania a investit in 2009 in personal (Evo Xperience are 17 angajati), in echipele de consultanti si de suport tehnic, in cursuri si seminarii avansate de specializare si perfectionare, in aparatura moderna si in marketing.

In acest moment, Evo Xperience ofera clientilor sai creditare pe termen lung prin facilitati de esalonare a platilor si are in plan sa pastreze trendul structurii si valorii investitiilor pe intreg anul 2010.

Printre clientii companiei, 2.800 la numar, persoane juridice se numara Vinci Grup, Titanmar-Marmosim, Fuchs, Cellini, Distrigaz, revista VIP, Teatrul ACT, Oscar Downstream, iLink.

Referitor la contractele semnate cu clientii, Razvan Vasile spune ca au fost cazuri in care s-au semnat si cinci contracte ERP intr-o singura zi.