In prezent solutiile vandute de TotalSoft in 12 tari din Europa aduc in jur de 30% din cifra de afaceri a companiei estimate sa creasca in acest la 20-21 de milioane de euro fata de 14,8 milioane de euro anul trecut.

“Daca nu crestem regional, o crestere organica este foarte greu de realizat si devine foarte obositoare pentru ca se face prin marirea numarului de clienti. Pe o piata nesaturata precum Bulgaria are mai mult sens sa deschizi un birou, insa in tari precum Grecia sau Ungaria trebuie sa facem achizitii. In Grecia suntem aproape de a face o achizitie, este vorba de o firma care dezvolta soft de business, cu afaceri de 2-2,5 milioane de euro si un profit in jur de 25% si care are in jur de 150 de clienti pe zona de solutii ERP (n.red solutii pentru gestionarea resurselor companiei)”, a spus Liviu Dragan (foto), directorul general al TotalSoft, companie infiintata in 1994.

Bugetul pentru achizitiile din 2010 este de 2,5-3 milioane de euro, iar banii sunt ai TotalSoft, fondul de investitii Global Finance care detine 80% dintre actiunile TotalSoft putand cumpara si de 50 de milioane de euro dupa cum spune Dragan.

Cresterea regionala este foarte importanta avand in vedere ca pana in 2013 Liviu Dragan isi doreste ca piata internationala sa aduca 50% din afacerile companiei pe care le estimeaza la 70 de milioane de euro in patru ani.

Managerul TotalSoft nu respinge preluarea unei companii locale, el fiind atras de companiile din zona de online, de cele care dezvolta aplicatii web.