De sarbatori, clientii Orange isi pot alege cadourile pe Internet, deoarece in magazinul online gasesc in fiecare zi cate o oferta surpriza.

De exemplu, telefoanele Nokia beneficiaza de o reducere de 30% astazi daca sunt cumparate impreuna cu un abonament. De ziua Delfinului, clientii care aleg un abonament Delfin primesc 1.000 de mesaje scrise.

Ziua abonamentelor de Internet aduce clientilor 50% reducere la abonament timp de un an, iar de ziua bradului, orice abonament nou este insotit de un voucher de 50 euro care poate fi folosit la cumpararea bradului de Craciun.

Campania de comunicare a calendarului de oferte de iarna din magazinul online Orange, valabil pana la 15 ianuarie 2010, cuprinde bannere care afiseaza oferta zilei in timp real pe mai multe siteuri, promovarea in cadrul retelelor sociale, precum si cupoane cu reduceri suplimentare, disponibile pe bloguri.

"Observam deja ca numarul comenzilor si traficul in magazinul online sunt vizibil influentate de apropierea sarbatorilor de iarna. Ne asteptam ca noul concept de oferta, de tip "flash sales", sa faca din decembrie 2009 cea mai buna luna de vanzari din istoria magazinului online Orange", a declarat Robert Anghel, online marketing manager Orange Romania.

Operatorul a derulat, in perioada 16 iulie - 31 august, campania "Canicula face bine la reducere", dezvoltata si implementata de Initiative. Mecanismul promotiei a reusit sa inverseze sezonalitatea vanzarilor de vara; fiecare grad inregistrat peste temperatura de referinta de 25 de grade s-a tradus in procente de reducere la telefoanele comercializate in magazinul online Orange.

Orange estimeaza dublarea vanzarilor online in perioada 15 iulie-15 august

Cum combate Orange canicula, printr-o campanie de comunicare digitala

Cum combate Orange canicula, printr-o campanie de comunicare digitala