"ExtraGarantia de Retur" este un serviciu care se adreseaza atat persoanelor fizice, cat si celor juridice prin care clientii nemultumiti de prudusele alese le pot returna doar prin serviciul de curierat agreat (compania Fan Courier) sau in unul dintre showroomurile eMAG.

Garantia este oferita pentru achizitiile dintre 8 februarie - 30 aprilie 2010, iar serviciul nu afecteaza clauzele garantiei legale de 10 zile de renuntare la cumparare in cazul comertului la distanta.

Produsul returnat poate fi inlocuit sau clientul isi poate prima suma platita pentru achizitie in maxim 14 zile de la primirea produsului de catre eMAG.

Potrivit site-ului companiei, categoriile de produse care nu se pot returna decat daca sunt sigilate sunt licentele software, consumabilele, produsele de ingrijire personala, extensiile de garantii si produsele din categoria "servere"

De asemenea, nu se pot returna produse aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii: produsul a fost adus pe "comanda speciala" sau nu mai are ambalajul original complet in care a fost livrat; etichetele de identificare sunt deteriorate sau lipsesc, imprimantele sau multifunctionalele ale caror consumabile au fost desigilate, licentele OEM activate (licente preinstalate pe notebook-uri sau sisteme desktop), echipamente de pe care s-au dezinstalat sistemele de operare sau alte programe cu care au fost livrate.

Piata de comert online este estimata sa ajunga la circa 350 de milioane de euro
in 2010, iar principalii competitori ai eMag sunt PCfun, Cel.ro si MarketOnline.