Colaborarea cu echipa din Stefan cel Mare a inceput in 2002, iar din 2007, Orange este sponsorul principal al clubului.

"Ne propunem sa dezvoltam noi servicii pentru clientii PrePay Suporter si sa extindem parteneriatul si cu alte echipe de fotbal indragite din tara. Astfel, suporterii fotbalului vor beneficia de informatii relevante in timp real despre echipa favorita si de oferte personalizate de la Orange”, a declarat Thierry Millet, directorul executiv al Orange Romania.

Cartela PrePay Suporter include oferte de comunicare personalizate, informatii in timp real si continut mobil despre echipa favorita datorita serviciul FAN, la care utilizatorii care folosesc acest tip de cartela sunt inscrisi automat.

La reincarcarea cartelei PrePay Suporter cu minimum sapte euro, clientii pot consuma creditul, dar primesc de asemenea o serie de beneficii gratuite, valabile timp de 30 de zile de la reincarcare.

Astfel, la fiecare meci, clientii PrePay Suporter primesc pe mobil informatii despre goluri si marcatori.

In plus, la fiecare gol inscris de echipa favorita, primesc 10 mesaje scrise nationale pentru pentru a impartasi bucuria victoriei cu prietenii lor.
Pentru fiecare meci castigat de echipa pe teren propriu, clientii PrePay Suporter primesc un bonus de un euro, iar pentru fiecare meci castigat in deplasare primesc doi euro.

Odata cu reincarcarea cartelei cu minimum sapte euro, utilizatorii au reducere de 50% la tarifele pentru apelurile catre alti utilizatori PrePay Suporter, reducere de 50% pentru achizitionarea continului despre echipa de fotbal favorita din portalul Orange pentru mobil (tonuri de apel si wallpapere, 5MB de trafic pentru navigarea pe internet, notificari pe mobil cu link catre stirile despre echipa din portal si notificari cu “primul 11” cu aproximativ o ora inainte de meci).

Clientii care utilizeaza deja Orange PrePay se pot inscrie in PrePay Suporter printr-un mesaj scris gratuit cu numele echipei de fotbal partenere Orange, trimis la numarul 321.

In ultimul timp, liderul pietei de telecom a lansat oferte specifice unui anumit target de clienti. De exemplu, in urma cu o saptamana oficialii Orange au anuntat un serviciu disponibil in varianta de abonamente, cartele preplatite si internet pentru reprezentantele companiei de cosmetice Avon.

Totodata, liderul pietei de telefonie mobile a semnat un parteneriat si cu Praktiker, clientii retelei de magazine de bricolaj primind cupoane pentru a face achizitii in magazinele Orange, in cazul in care valoarea cumparaturilor din magazinele Praktiker este mai mare de 200 de lei.

Orange, nu este singurul operator care ofera cartele concepute pentru sustinatorii echipelor de fotbal, in toamna, Cosmote, al treilea operator pe piata de telefonie mobila locala lansand ”Cartela de Suporter” pentru suporterii CFR Cluj

Orange avea 10,69 milioane de clienti si afaceri de 800 de milioane de euro in primele noua luni din 2009

Dupa ce a anuntat un produs pentru suporterii Dinamo, Orange lanseaza un serviciu pentru Avon

Dupa ce a anuntat un produs pentru suporterii Dinamo, Orange...