Gigantul online Google a realizat importante schimbari in pagina sa de cautare care contine acum elemente similare cu ale principalilor sai rivali. Aceasta este doar inceputul unei perioade de competitie cu rivalul Bing de la Microsoft, scrie Financial Times.

Cea mai vizibila schimbare este includerea automata a unui panou de navigare in partea stanga cu instrumente pentru alegerea rezultatelor dupa tipul de continut cum ar fi clipuri, imagini sau carti.

Schimbarile mai includ un nou logo si o reinoire a paginii pentru rezultatele de cautare care incorporeaza un numar de functii delicate care imbunatatesc rezultatele a celor 88 miliarde de cautari executate lunar.

Astfel de mecanisme de filtrare erau prezent in serviciul Google, insa de acum vor aparea de la inceputul cautarii.

Bing, motorul de cautare lansat in urma cu un an de Microsoft, si-a sporit cota de piata pentru zece luni consecutive, potrivit companiei de cercetare comScore. In luna martie, Bing detinea o cota de piata de 11,7%, inaintea sa aflandu-se Yahoo, cu 16,9%, si liderul Google, cu 65,1%, in usoara scadere fata de luna anterioara, insa compania a anuntat ca nu a fost influentata de rivalii sai.

O alta functie va permite utilizatorilor sa filtreze rezultatele de cautare in functie de timp. Astfel, pentru un subiect de actualitate, cum ar fi eruptia vulcanica din Islanda, utilizatorii pot alege continut adaugat in ultimele 24 de ore sau in ultimele zile.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri