Digital Cable Systems, unul dintre jucatorii de pe piata autohtona de telecomunicatii, estimeaza ca ponderea clientilor triple-play ai AKTA, divizia orientata catre consumatorii individuali, va creste cu circa 15% in lunile care urmeaza.
Pentru a-si indeplini obiectivul, operatorul ofera pana la 6 luni gratuite la abonamentele AKTA Tel, reduceri de pana la 50% a tarifelor pentru abonamente TV si Internet, precum si beneficii suplimentare.

“In aceasta perioada, in care veniturile majoritatii familiilor sunt in scadere, oamenii sunt rezervati in a achizitiona servicii noi. De aceea, pentru a incuraja consumul, am venit pentru fiecare din serviciile din portofoliu cu oferte de tipul 6 luni gratuite pentru abonamentele noi la telefonie fixa sau reduceri de pana la 50% pentru abonamentele la televiziune si Internet, pe langa o serie de beneficii suplimentare (minute incluse pentru serviciile de telefonie)”, declara Dinu Malacopol (foto), CEO al Digital Cable Systems.

Astfel, in ceea ce priveste serviciile de telefonie fixa, clientii noi AKTA Tel beneficiaza de 6 luni de abonament gratuit iar la expirarea celor 6 luni, de un abonament de telefonie fixa care costa 10 lei/luna.

Clientii noi care se aboneaza la AKTA TV Cablu primesc 3 luni de reducere cu 50% a pretului abonamentelor baza, respectiv extrabaza.

“Totodata, in ciuda perioadei economice dificile, in ultimele luni am investit in dezvoltarea tehnologiei de care dispunem, ceea ce ne-a permis sa marim vitezele de Internet in multe dintre zonele mic urbane si rurale pe care le deservim”, a mai spus Malacopol.

Seful DCS prognoza, in luna aprilie a acestui an, ca ponderea clientilor triple-play va creste de 3 ori in 2010 fata de anul precedent.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri