Furnizorul australian de marketing direct Virid atinge o profitabilitate de campanie de 200 de procente cu ajutorul SPSS

SPSS Inc. (NASDAQ: SPSS), furnizor lider mondial in domeniul programelor de predictie analitica, a anuntat ca unul dintre cei mai mari furnizori australieni de servicii de marketing direct, Virid, a atins o profitabilitate a campaniilor de 200 de procente, folosind SPSS pentru optimizarea campaniilor de marketing. Aplicasiile de la SPSS au permis de asemenea companiei Virid sa diminueze costurile de mesagerie cu 50 de procente.

Cu un volum de mesagerie care depaseste 28 de milioane de materiale anual, Virid a solicitat o solutie pentru o mai buna segmentare a bazelor sale de date cu clienti existente, in vederea alcatuirii unor pachete postale mai bine directionate. De asemenea, avea nevoie de o metoda eficienta de comparatie a listelor inchiriate sau achizitionate prin brokeraj global, pentru a determina care dintre acestea ar urma sa determine raspunsul cel mai profitabil.

In vederea optimizarii campaniilor sale, Virid a selectat programul SPSS de predictie analitica datorita usurintei in utilizare, caracteristicilor sale complexe de anlitica si a interoperabilitatii cu multiple programe de baze de date. Valorificand aplicatiile SPSS, Virid si-a redus considerabil costurile si a realizat o crestere cu 10 procente a veniturilor, ceea ce a avut ca rezultat o eficienta pozitiva a investitiilor cu aceasta solutie in termen de noua luni.

“SPSS ne permite sa ne segmentam baza de date in mai multe etaje client si sa orientam extrem de bine trimiterile postale din cadrul fiecarui segment. Am primit rate de raspuns de pana la 50 de procente in unele segmente, fapt aproape fara precedent,” a afirmat Ian Daley, Marketing Manager la Virid. “Printr-o mai buna segmentare, am redus la jumatate costurile noastre variabile de expeditie, simultan cu o crestere exploziva a veniturilor, ceea ce a dus la dublarea efectiva a profitabilitatii noastre in primul an.”