Compania Home Entertainment a inregistrat cel mai mare volum de livrari din istoria companiei, 6,6 milioane de unitati, pe segmentul de televizoare cu ecran plat, ceea de reprezinta o crestere cu 37% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. Astfel, venitul companiei Home Entertainment a crescut cu 14% comparativ cu perioada similara a anului trecut datorita vanzarilor in crestere pe segmentul de televizoare LCD in special pe pietele emergente. Vanzarile inregistrate au atins 4,5 miliarde dolari si un profit operational de 104 milioane dolari.

Compania Mobile Communications a raportat un venit din vanzari in scadere cu 27% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut ca rezultat al reducerii livrarilor de terminale pe pietele dezvoltate. Astfel, livrarile au scazut cu 29% comparativ cu anul trecut, ajungand la 28,4 milioane de unitati. Compania vizeaza cresterea vanzarilor si un raspuns pozitiv din partea consumatorilor in urmatoarele luni odata cu introducerea pe piata a telefonului inteligent Optimus One si a terminalelor cu Windows Phone 7.

Compania Home Appliance continua sa obtina rezultate pozitive, inregistrand vanzari in crestere cu 14%, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, ajungand la 2,3 miliarde dolari si un profit operational de 57 milioane dolari. Vanzarile inregistrate de subsidiarele companiei au crescut cu 17% fata de ultimul trimestru din 2010 datorita abordarii unui business OEM (original equipment manufacturer) pe pietele din America de Nord si datorita promotiilor de sezon din India si China. Compania preconizeaza cresteri sustinute, in special pe pietele in curs de dezvoltare.

Citeste si:

In ceea ce priveste compania Air Conditioning, vanzarile au ajuns la 0,9 miliarde dolari, ceea ce reprezinta crestere de 42% comparativ cu perioada similara a anului trecut, rezultate ce includ cresteri semnificative pe pietele in curs de dezvoltare. Compania va continua sa investeasca in infrastructura business-to-business, inclusiv sisteme de climatizare comerciale, si in noi oportunitati pe segmentul de energie solara si LED lighting, pentru a genera o baza de crestere pe termen lung.

Rezultatele inregistrate de compania Business Solutions au ramas aceleasi, respectiv 1 miliard dolari. Vanzarile de produse infotainment pentru masini au crescut ca rezultat al revigorarii pietei automobilelor. Compania vizeaza cresteri ale vanzarilor si profitabilitatii in urmatoarele luni prin lansari de noi produse precum monitoare premium, televizoare comerciale si televizoare dedicate retelelor hoteliere.

Compania se va axa pe consolidarea profitabilitatii prin investitii strategice pe termen lung si inovatie in ceea ce priveste reducerea costurilor. Competitivitatea puternica pe piata globala a telefoanelor inteligente, tehnologia NANO Full LED, produsele ecologice usor de utilizat, alaturi de rezultatele in crestere anticipate pentru perioada vacantelor, vor contribui la performanta companiei in viitor.