In cadrul campaniei, clienții primesc un card, doua sau trei in funcție de valoarea achizitiei.

Astfel, daca produsul costa mai putin de 100 de lei (fara TVA), clientul primeste un card de reducere de 100%.

De exemplu, in cazul in care un client cumpara un produs in valoare de 70 de lei, acesta primeste o reducere de 70 de lei, dar micsorarea de pret devine valabila doar in cazul in care suma redusa reprezinta cel putin 20% din noul produs achizitionat. In acest caz, produsul ar trebui sa coste cel putin 350 de lei, iar clientul ar plati in final 280 de lei.

Citeste si:

Cardurile pot fi utilizat intre 1 ianuarie si 30 iunie 2011.

Daca un produs este intre 100 lei si 200 lei (TVA inclus), clientul primeste doua carduri, ambele de 50% din valoarea achiziției, iar daca pretul unui produs este de peste 200 lei (TVA inclus), clientul primeste trei carduri, in valoare de 20%, 30% si 50% din valoarea achizitiei facute.

Cardurile de reducere pot fi utilizate partial sau integral, individual sau cumulat, pentru a achita maximum 20% din valoarea unei noi achizitii facute in orice magazin Flanco.