In timp ce unitatea de la Timisoara va fi lansata luna viitoare, cea de la Iasi urmeaza sa fie inaugurata in octombrie 2011.

Cele doua magazine noi vor totaliza un spatiu de vanzare de 1.500 mp, iar conducerea companiei extimeaza vanzari anuale totale de 25 milioane de lei (5,8 mil. euro) pe an.

“Momentul actual este unul foarte bun pentru deschiderea de noi magazine in zone cu potential mare de dezvoltare a afacerii si care pot garanta profitabilitatea inca din primul an de functionare, acesta fiind si cazul oraselor Timisoara si Iasi, unele dintre cele mai mari din tara“, a declarat Adrian Olteanu, CEO Flanco.

Recent, retailerul a anuntat ca va deschide, in luna decembrie a acestui an, doua magazine noi in galeriile Family Center, din care fac parte si magazine Kaufland, din orasele Botosani si Giurgiu.

Citeste si:

Pe langa cele doua magazine noi, pentru care a semnat deja contractele cu Iulius Group, in urmatorul an conducerea Flanco vrea sa deschida circa 12-15 magazine, in functie de lansarile de parcuri de retail noi sau de finalizarea negocierilor cu mall-urile existente.

Flanco isi propune pentru 2011 atingerea unei cote de piata de 10%, urmand sa realizeze o cifra de afaceri de 110 milioane euro.