Magazinul online Evomag.ro va avea in 2011 o cifra de afaceri in crestere cu 30%, maximum 40% fata de cele 8 milioane de euro estimate pentru acest an, ca urmare a numarului tot mai mare de achizitii online facute de romani, afirma Mihai Patrascu, directorul general al Evomag.

O evolutie similara va fi inregistrata si de intregul segment de comert online, acesta urmand sa creasca cu 30-40% comparativ cu 300 de milioane de euro in 2010. .

In decembrie compania va inregistra afaceri de circa 1 milion de euro, mai mult cu 25% fata de decembrie 2009.

Cele mai bine vandute produse in aceasta luna sunt notebook-urile si televizoarele LCD, acestea fiind printre cele mai populare echipamente in tot restul anului.

De altfel, notebook-urile, netbook-urile si tabletele PC vor reprezenta aproximativ jumatate din vanzarile companiei in acest an, in timp ce televizoarele LCD vor insemna in jur de 10% din business. Alte produse care au inregistrat vanzari bune in 2010 sunt televizoarele cu LED sau cele 3D, dar si smartphone-urile care ruleaza pe sistemele de operare Android ori Windows Phone 7.

Compania are 30 de angajati comparativ cu 20 anul trecut, sase dintre noii salariati fiind recrutati in noiembrie.

Pe de alta parte, Patrascu estimeaza pentru acest an un profit net de 70.000 de euro.

Cei mai importanti competitori ai Evomag.ro sunt eMag, PCfun, Electrofun, PC Garage si Market Online.

Cel mai mare jucator este eMag, retailer cu afaceri estimate sa ajunga de 100 de milioane euro in acest, mai mult cu 56% fata de 2009.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri