In 2010, LG Romania a detinut „prima sau a doua” cota de piata pe segementul televizoarelor 3D. „Am incercat sa familiarizam consumatorii cu acest produs anul trecut. Estimam ca o cantitate de 1.000 – 1.200 de televizoare 3D au fost vandute, pe plan local, pe parcursul anului precedent, din care LG a comercializat aproximativ 50%”, a declarat pentru Wall-Street.ro Sorin Spinu (foto), director de vanzari pe divizia de Home Entertainment la LG.

Vanzarile de televizoare 3D din ultimul an ne arata potentialul mare al segmentului pe piata locala. Finalul anului 2010, in special decembrie, a reprezentat o luna extrem de buna pentru Sony Romania pentru toate categoriile de produse, in special pentru segmentul televizoarelor si notebookurilor, arata Catalin Neagu, trade marketing manager Bravia, Sony Romania.

„Cum am estimat anterior, perioada Craciunului a fost una foarte buna in privinta vanzarilor de televizoare 3D. Estimarile noastre initiale au fost depasite in termeni de volum”, a adaugat el, fara a oferi date exacte.

LG a oferit incepand cu luna noiembrie 2010 continut 3D exclusiv pe toata gama de TV-uri 3D, ceea ce a dus la dublarea vanzarilor pe luna decembrie, comparativ cu luna noiembrie a anului anterior.

Daca in 2010 a fost vorba de o piata a televizoarelor 3D estimata la 1% din totalul pietei de televizoare, in acest an LG se asteapta la o crestere a acestui segment.

Citeste si Razboiul televizoarelor: LCD vs. plasma vs. 3D

Razboiul televizoarelor: LCD vs. plasma vs. 3D

Razboiul televizoarelor: LCD vs. plasma vs. 3D

Citeste si:

„Strategia noastra de lansare a noilor game de televizoare cu tehnologii 3D are la baza estimarile de crestere a acestei piete in Romania, incepand cu acest an. In plus, functia 3D este deja incorporata intr-un numar cat mai mare de produse. Cresterea volumului de vanzari pentru aceasta categorie va fi sustinuta de lansarea celei de-a doua generatii de 3D TV, si anume cinema 3D”, arata Spinu.

De asemenea, in 2011, el estimeaza ca vanzarile de televizoare 3D vor contribui cu 10-15% la veniturile totale ale LG, pe piata romaneasca.

Vanzarile de televizoare 3D arata ca piata are semne pozitive. „Consumatorii romani sunt dintre cei pe care ii numim early adopters sau inovatori, deschisi la tehnologii avansate; deja am vazut un mare interes pentru 3D si speram ca, prin introducerea produselor destinate publicului larg (camere compacte 3D, camere video 3D) si prin lansarile importante de filme 3D pe Blu-ray sau jocuri 3D, tehnologia tridimensionala va capata un statut mai degraba de tehnologie “obisnuita”, decat de tehnologie “elitista”. Preturile vor fi, de asemenea, mai accesibile”, sustine Neagu.

Pentru Sony, decembrie a fost cea mai buna luna in termeni de unitati de televizoare 3D vandute.

Trade marketing managerul Bravia estimeaza ca trendul va fi crescator pe acest segment in 2011, in special prin introducerea noilor segmente de produse 3D care vor completa gama de produse 3D Sony: notebookurile VAIO 3D, Handycam 3D, Bloggie 3D, Cyber-shot 3D si chiar si mai multe jocuri 3D pentru consola PlayStation 3.

In anul in curs, LG va continua sa extinda portofoliul de produse din aceasta gama, pe diverse categorii si segmente de pret.