Producatorul olandez de electronice si electrocasnice a avertizat totodata ca pietele dezvoltate vor fi afectate in acest an de reticenta consumatorilor de a cheltui, transmite Reuters.

Vanzarile companiei au urcat usor in perioada octombrie-decembrie 2010, la 7,39 miliarde euro, de la 7,26 miliarde euro in trimestrul patru al anului anterior. Profitul net din ultimele trei luni ale lui 2009 a fost de 260 milioane euro.

Philips a precizat, pe de alta parte, ca a remarcat o revenire in sectorul constructiilor, care ar putea avea un impact pozitiv asupra diviziei de iluminat in a doua jumatate a anului.

Citeste si:

Compania anticipeaza ca principalele piete de crestere vor fi cele emergente, care vor reprezenta totodata tinte de investitii si extindere pentru companie.

Profitul net inregistrat de Philips in trimestrul al patrulea al anului trecut, de 465 milioane euro, este sub media estimarilor analistilor, de 532 milioane euro.

Vanzarile de 7,39 miliarde euro sunt de asemenea sub cifra anticipata de experti, de 7,56 miliarde euro, afectate de vanzarile scazute de televizoare.