Danone a inregistrat cresteri ale afacerilor la toate diviziile, apa si alimentele pentru nou-nascuti inregistrand cele mai bune performante. Rezultatele grupului au fost sustinute de asemenea si de fuziunea diviziei de lactate cu compania rusa Unimilk.

Cel mai mare producator de iaurturi din lume a confirmat tinta de crestere a vanzarilor pe 2011 la 6-8%, precum si marja operationala estimata de 15,4%, in urcare cu 0,2 puncte procentuale fata de 2010.

Actiunile Danone au urcat cu 1,4% in debutul sedintei de joi pe bursa de la Paris.

Veniturile Danone au urcat la 4,7 miliarde euro in primul trimestru, iar vanzarile au crescut cu 8,5% in conditii comparabile.

"Intr-un mediu care ramane complex, trendul actual al vanzarilor ne permite sa sustinem obiectivele stabilite", a declarat intr-un comunicat presedintele grupului, Franck Riboud.

Citeste si:

Cheltuielile de consum de pe pietele mature si emergente nu au dat semne semnificative de imbunatatire sau inrautatire, in timp ce preturile marfurilor au ramas volatile, pe un trend ascendent, a adaugat el.

Danone anticipeaza preturi mai mari cu materiile prime si ambalarea produselor in acest an. Preturile la lapte, principala materie prima folosita de grup, ar putea creste cu circa 8%, estimeaza managementul Danone.

Pentru a se adapta la cotatiile mai ridicate ale marfurilor, Danone a majorat preturile in primul trimestru al acestui an si va continua sa urmeze aceasta politica. In medie, grupul anticipeaza ca va creste preturile in medie cu circa 2% in acest an, variind in functie de produs si piata.

Astfel, marja de profit operational s-ar putea imbunatati in a doua parte a anului, dupa o performanta ceva mai slaba in primul semestru.