In 2005, Carrefour a inregistrat un profit net de 1,44 miliarde euro, in scadere cu 16 procente comparativ cu 1,79 miliarde euro 2004, dupa ce a fost nevoit sa preia cheltuieli de 372 milioane euro. De asemenea, profitul operational a scazut si el cu 1,3 procente pana la 3,15 miliarde euro potrivit Rompres.
       
Anul trecut, Carrefour si-a schimbat echipa manageriala si structura de conducere, aceasta fiind doar una dintre masurile cuprinse intr-un plan mai amplu destinat reducerii activelor neperformante si imbunatatirii profitabilitatii.

Compania a anuntat ca in 2005 vanzarile sale pe piata franceza au scazut cu 0,4 procente pana la 35,58 miliarde euro, in timp ce pe piata europeana, exceptand Franta, a inregistrat o crestere de 3,6 procente. in Asia, Carrefour a inregistrat o crestere a vanzarilor de 12,6 procente, si o crestere de 7,5 procente pe continentul american.

Carrefour a anuntat ca va investi intre patru si cinci procente din cifra sa de afaceri, adica aproximativ 10 miliarde euro, pentru cheltuieli de capital in perioada 2006-2008. Grupul francez intentioneaza sa deschida 100 de noi hypermarket-uri numai in 2006, adica un numar dublu comparativ cu numarul de magazine deschise, in medie, in perioada 2000-2004.