Acest lucru s-a intamplat dupa ce ofertele anterioare de 15,35 miliarde dolari, 16,5 miliarde de dolari si respectiv 18,2 miliarde, au fost refuzate. BAA a recunoscut ca oferta Ferrovial este una atractiva si promite sa dea mai multe detalii imediat dupa semnarea ultimelor documente. Cele doua grupuri au incheiat afacerea printr-o licitatie secreta impotriva consortiului bancii americane de investitii Goldman Sachs, conform BBC. BAA a respins ofertele anterioare propuse de Ferrovial, cedind insa luni seara, directorii grupului britanic fiind de acord sa recomande oferta Ferrovial actionarilor. Cu toate acestea Goldman Sachs, rivalul in lupta pentru BAA nu renunta, consortiul plasand valoarea aeroporturilor britanice la 955.25pence pe actiune.

BAA Plc, care este cel mai mare proprietar aeroportuar din lume, a rezistat pana acum la numeroase oferte de preluare. Discutiile pe aceasta tema au inceput inca din februarie cand reprezentantii Ferrovial au decalrat ca se gandesc la o abordare pentru operatorul aeroportuar Heathrow. Doua luni mai tarziu, grupul spaniol a lansat o abordare ostila pentru preluarea BAA Plc. Ofertele celor doua grupuri au fost insa apropiate, Ferrovial oferind sa plateasca 950.25 pence pe actiune plus o dividende finale de 15.25 pence pe actiune iar consortiul Goldman Sachs a venit cu oferta de 955.25 pence pe actiune, incluzand de asemenea 15.25 pence dividende.

BAA, care detine sapte aeroporturi britanice inclusiv aeroporturile londoneze Heathrow, Gatwick si Stansted si se ocupa de 63% dintre pasagerii care vin sau pleaca din Marea Britanie, a intrat anul trecut in posesia aeroportului international de la Budapesta, reusind sa preia controlul cu o oferta de 2,2 miliarde dolari, oferta superioara celei depuse de grupul german Hochtief.