Vanzarile au urcat cu 12%, la 4,88 miliarde de euro.

Rezultatele raportate miercuri de Inditex au depasit asteptarile analistilor, care anticipau un profit net de 547 milioane de euro si vanzari de 4,84 miliarde de euro.

In perioada 1 mai-13 iunie, Inditex a inregistrat o crestere de 15% a vanzarilor in magazine si online, la curs valutar constant.

Analistii atribuie cresterea continua consemnata de Inditex unui model de afaceri care permite adaptarea rapida la cerintele clientilor.

Citeste si:

Spre deosebire de alte companii concurente care au fabrici si centre de logistica in regiuni ieftine, in special in Asia, operatiunile Inditex sunt concentrate in Spania. Acest fapt permite retailerului sa produca si sa livreze rapid produse pe cele mai mari piete ale companiei, care sunt in Europa.

Inditex a deschis in primul trimestru magazine in Aruba si Nicaragua, extinzand prezenta companiei pe 90 de piete si 7.085 de magazine.

In Romania, grupul Inditex este prezent cu 108 magazine, sub sapte branduri, Zara, Zara Home, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, Massimo Dutti si Oysho.

Sursa foto: Shutterstock