Performantele bune inregistrate pe pietele internationale si cresterea vanzarilor online au dus la un profit semestrial record pentru Tesco, care are sanse reale sa raporteze la finele anului cel mai mare profit din istoria companiei
Gigantul britanic Tesco, liderul pietei locale de retail, a raportat 1,69 miliarde de euro profit in primul semestru din 2006, in crestere cu 12,5 procente comparativ cu perioada similara din 2005. Rezultatele retailerului britanic s-au datorat cresterii cu 21,1% profitului pe pietele internationale si cu 43,1% a profitului inregistrat din segmentul vanzarilor pe Internet, scrie presa internationala.

Profitul inregistrat in Marea Britanie a crescut cu 10,5% pana la 1,33 miliarde de euro, Marea Britanie fiind in continuare cea mai importanta piata pentru Tesco. Retailerul brtanic opereaza aproximativ 1900 de magazine in Marea Britanie si alte 950 pe plan international, din care opt in Ungaria.

Tesco nu a intrat inca pe piata romaneasca, fiind unul din cele mai mari grupuri din industrie alaturi de Auchan care nu sunt inca prezente in tara noastra. Auchan va inaugura la finele acestui an primul sau hipermarket in Romania.

Grupul britanic a anuntat saptamana trecuta ca va intra si pe piata produselor software, care vor fi comercializate sub brand-ul propriu. Aceasta mutare va intari afacerile companiei in segmentul non-alimentar, Tesco inregistrand o crestere de 36% a profitului inregistrat din vanzarile de electrocasnice.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri