Suntem foarte multumiti de vanzarile Cialis in Franta, ca de altfel si in celelalte tari, de exemplu 31% in Germania, 30 % in Italia, ca sa numim doar doua locuri unde vanzarile merg foarte bine., a spus Rich Pilnik, Presedintele Lilly Europa.Ca prim tratament oral pentru disfunctia erectila, pe piata Viagra este probabil cel mai cunoscut brand din lume, in timp ce Cialis a fost doar un concurent. Deci simtim ca succesul acesta vorbeste de la sine nevoilor pacientilor.
Vanzarile Cialis in Franta au crescut consistent iar din decembrie 2004, Cialis si-a asigurat o crestere cu un procent de 6.4% atingand in Franta, cea mai inalta cota a vanzarilor pe piata produselor destinate tratamentului disfunctiei erectile.
Acum cand Viagra a fost depasita de Cialis in Franta, putem spune ca am realizat un pas foarte important. Cand Cialis a putut fi comercializat in februarie 2003, departamentul de marketing francez a introdus pe o piata competitiva si in crestere un brand nou., a spus Paul Clark, presedinte si CEO al ICOS.
De la lansarea sa pe piata, acum doi ani, Cialis a obtinut cresteri globale consistente in peste 100 de piete unde este comercializat. Cialis a obtinut un nivel al vanzarilor intre 20% si 40% in majoritatea pietelor unde este prezent, incluzand Europa, America de Sud si Australia.
Lilly ICOS LLC, este un joint venture intre ICOS Corporation si Eli Lilly and Company, care produce Cialis (tadalafil) pentru tratamentul disfunctiei erectile. Cialis este disponibil in Romania din aprilie 2003, fiind frecvent numita pastila de weekend, datorita eficacitatii pe o durata de pana la 36 de ore. Acest interval de eficacitate extinsa permite o desfasurare fi-reasca a vietii sexuale, inlaturand necesitatea planificarii momentelor intime.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: