Motivul pentru care grupul All Nippon Airways, cel mai mare operator aerian din Japonia, vinde cele 13 hoteluri este reprezentat de intentia de a-si largi flota de aeronave si de a se axa pe activitatea sa de baza.

Noile proprietati ce vor intra in portofoliul Morgan Stanley incepand cu 1 iunie 2007, se vor alatura celor 80 de hoteluri detinute pana in acest moment de grupul american in toata lumea. Oficialii bancii au declarat ca, in prezent, Japonia reprezinta cea mai buna piata din lume pentru investitii imobiliare.

Piata hoteliera nipona, evaluata la aproximativ o mie de miliarde yeni (8,5 miliarde dolari), atrage tot mai multi turisti ca urmare a dezvoltarii sectorului turistic si a scaderii costurilor pentru imprumuturi, pentru care se practica rate mici ale dobanzii.

Citeste si:

Conform acestui acord, ANA va vinde participatia detinuta din ANA PropertyManagement Co. Ltd., ANA Hotel Management Co. Ltd. si 13 companii hoteliere subsidiare, incepand cu data de 1 iunie 2007.

Morgan Stanley a creat in cursul acestui an un fond global de investitii imobiliare evaluat la opt miliarde dolari, o parte din acesta urmand a fi localizat in Japonia.

Investitorii niponi vand hoteluri, terenuri de golf si statiuni montane de schi care au fost achizitionate in perioada anilor 1980, cand piata imobiliara era in crestere, pentru a se concentra pe activitatea de baza.