Desi piata este foarte competitiva, cota globala de piata a diviziei Philips Shavers a crescut valoric cu peste 2% de la introducerea ultimelor tehnologii.

„Ocupam pozitia de lider de piata pe categoria aparatelor de ras electrice, an dupa an. Faptul ca am atins acest punct de referinta ne intareste convingerea ca aparatele create de noi satisfac intru totul necesitatile consumatorilor”, a declarat Andrea Ragnetti, CEO al Philips Domestic Appliances si Personal Care si Chief Marketing Officer al Royal Philips Electronics, intr-un comunicat.

Divizia Philips Shavers a fost intotdeauna varful de crestere al Divizieie de Electrocasnice mici si de Ingrijire Personala. In 2006, categoria Philips Shavers a crescut valoric in Europa si Asia cu procente intre 4% si 11%, iar in America de Nord, cu peste 10%. In prezent, piata de aparate de ras electrice insumeaza aproximativ 2,5 miliarde Euro in vanzari, cu un volum de aproximativ 40 milioane unitati.

Royal Philips Electronics este lider global in domeniile healthcare, lifestyle si technology, oferind produse, servicii si solutii simple conform promisiunii brandului “sense and simplicity”. Avand sediul in Olanda, Philips are aproximativ 121.700 de angajati in peste 60 de tari. Cu vanzari de 27 de miliarde euro in 2006, compania este lider pe pietele de imagistica medicala şi monitorizare a pacientului, solutii de iluminat eficiente, aparatura de ingrjire personala si electrocasnica, precum si de produse electronice.