Numarand 500 de magazine, peste 17 000 de salariati si cu o cifra de afaceri de 2,1 miliarde de euro, preluarea Caprabo de catre Carrefour, ar reprezenta pentru grupul francez intarirea pozitiei pe piata spaniola. Cotidianul spaniol La Vanguardia, care a publicat sambata aceasta stire, sustinea citand surse apropiate cazului, ca lantul de supermarketuri Eroski este pe punctul de a avea castig de cauza in fata grupului francez.

De altfel, grupul francez de distributie a anuntat vineri intr-un comunicat de presa, semnarea unui acord prin care ceda activitatile sale in Slovacia. Acordul semnat cu societatile ICS si ECM Groupe MV, vine imediat dupa refuzul din 29 decembrie anul trecut, dat de Autoritatile pentru Concurenta din Slovacia in vederea vinderii a 4 magazine grupului Tesco. Cele patru hipermarketuri se vor afla in continuare sub franciza Carrefour, mentiona comunicatul de presa.

Grupul Carrefour numara astazi peste 8000 de magazine in aproximativ 30 de tari, fiind prezent in diferitele forme ale comertului de detail mai ales in domeniul alimentar. Marca Carrefour este intalnita in numeroase hipermarketuri, supermarketuri, magazine de maxi discount sau “cash an carry “. De asemenea, grupul francez mai gestioneaza in afara de brand-ul Carrefour, Champion, Shopi, Dia, ED si Marché Plus.