Coca-Cola a afisat, marti, o crestere a profitului net din al doilea trimestru pana la 1,85 miliarde dolari, ca urmare a vanzarilor mari din pietele emergente din China, Turcia, India si Brazilia, relateaza Reuters, citat de NewsIn.

Cel mai mare producator de bauturi racoritoare din lume a inregistrat un profit net de 1,85 miliarde dolari, adica 80 centi/actiune, fata de suma de 1,84 miliarde dolari, respectiv 78 centi/actiune, cat inregistrase compania in perioada similara a anului trecut.

Rezultatele includ si costurile de restructurare de 5 centi/actiune si alte cheltuieli.

Citeste si:

Venitul operational net al companiei a urcat in trimestrul al doilea la 7,73 miliarde dolari, de la suma de 6,48 miliarde dolari inregistrata in aceeasi perioada din 2006.

In ultimii ani, Coca-Cola a ramas in urma companiei rivale PepsiCo in ceea ce priveste oferta de produse alternative la bauturile racoritoare ce contin zahar pe care consumatorii nord-americani incep sa le evite. Achizitia recenta de catre Coca-Cola a producatorului de sucuri si ceaiuri Fuze Beverages si a producatorului de apa vitaminizata Glaceau arata, insa, ca producatorul de bauturi racoritoare Coca-Cola vrea sa recupereze distanta, sustin unii analisti.