“Cresterea profitului net estimat pentru 2007 se datoreazamajorarii volumului de vanzari in mai multe regiuni ale lumii”, au declarat oficialii Heineken.

Heineken este al patrulea producator de bere din lume ca volum de vanzari. Pentru anul 2007, compania a estimat o crestere a profitului intre 10% si 13%.

Volumul de bere comercializata in prima jumatate a anului 2007 s-a ridicat cu 9,3% pana la 58,2 milioane de hectolitri, in mare parte datorita cresterii pietelor din Asia, Africa si centrul si estul Europei.

Citeste si:

Heineken datoreaza peste 70% din profitul sau operational pietei mature din Statele Unite si Europa, dar urmareste si diversificarea prin noi produse si extinderea pe pietele emergente ca Rusia.

In prezent Heineken se concenteaza asupra programelor de reducere eficienta a costurilor, intentionand sa salveze 450 de milioane de euro pana in 2008, previzionand reduceri masive intre 135 si 155 de milioane de euro in 2007.

Reprezentantii Heineken vor anunta primele rezultate ale anului in curs pe 29 august.