Cresterea inregistrata este pusa pe seama succesului vanzarilor produselor nou lansate pe pietele in curs de dezvoltare. Nivelul venitului net a ajuns la 93 milioane de euro, de la 55 milioane de euro, cat a raportat anul trecut. Pe semestrul al doilea, vanzarile au crescut cu 9,7%, ceea ce echivaleaza cu 1,46 miliarde de euro.

Anul acesta, Beiersdorf a lansat o linie de cosmetice pentru barbati in India, unde vanzarile din retail au cunoscut o majorare cu 35%. In 2006, compania a investit peste 118 milioane de euro in pietele mature de profil, precum cea din Germania.

“Ritmul cresterii vanzarilor in Asia si in Europa de Est este impresionant. De asemenea, avem vesti bune cum ca marjele de profit cresc si ele”, a precizat Martina Noss, analist bancar la Norddeutsche Landesbank in Hanovra. Oficialii companiei au declarat ca marjele profitului operational au crescut, in primul semestru, cu 13,4 %, comparativ cu cele 12,8% de anul trecut.

Citeste si:

Nivelul actiunilor a crescut cu 2,2% si a atins valoarea de 49,71 de euro, compania fiind evaluata la peste 12,5 miliarde de euro. In China, vanzarile de produse pentru uz personal au crescut cu peste 40% in primul semestru, compania planuind sa devina din ce in ce mai independenta de piata germana prin castigarea de noi consumatori in Asia, Europa de Est si America Latina.

Deocamdata, veniturile companiei provin, in cea mai mare parte, din vanzarile de pe piata germana. Beiersdorf a relansat, cu succes, gama Nivea Hair Care, in conditiile in care cresterea profitului de pe primul semestru a fost stimulata de vanzarile la produse precum Nivea Visage si Nivea for Men.

In Africa, Asia si Australia, vanzarile au totalizat 331 milioane de euro, ceea ce inseamna o crestere de 38,9% fata de cele inregistrate anul trecut. Vanzarile din Africa de Sud au crescut cu 57,2%, ca urmare a succesului la vanzari inregistrat de produsele Nivea Body si de Nivea Deodorant.