Gama de produse va cuprinde atat fructe proaspete, cat si iaurturi, cereale, lapte si produse de panificatie. Ambele companii au accentuat faptul ca produsele, care vor fi lansate incepand cu luna viitoare, nu vor contine arome sau aditivi artificiali.

“Tesco este hotarata sa-si ajute clientii in a lua cele mai bune decizii pentru sanatatea familiilor lor. Acest parteneriat cu Disney va oferi parintilor o cale de a face alimentatia sanatoasa mai usor de digerat”, a declarat Kari Daniels, directorul departamentului de produse congelate din cadrul Tesco.

Reprezentantii Disney au apreciat ca asocierea cu Tesco marcheaza un pas important in cadrul politicii companiei de a accelera cresterea veniturilor in Marea Britanie.

“Produsele Disney dedicate consumului ofera parintilor posibilitatea de a alege dintr-o gama de alimente care, pe langa faptul ca sunt sanatoase, ii pot si distra pe copiii lor”, crede Dan Rossa, directorul departamentului de FMCG din cadrul marelui jucator de pe piata cinematografica.